Abychom zajistili co nejpohodlnější prohlížení těchto stránek, používáme cookies.

„Cookies“ jsou informace, které jsou z internetové stránky převáděny na hard disk vašeho počítače. Cookies umožňují internetové stránce zapamatovat si důležité informace, které vám ulehčí její další používání.

Jako většina internetových stránek, i stránky FONERGY používají cookies.

Nastavení cookies můžete kdykoliv změnit v patičce. Zablokujete-li všechna cookies, nebudete moci využít některé funkce těchto stránek.

Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování stránek.

Název Popis
souhlas-cookie Ukládá stav souhlasu uživatele se soubory cookies.
souhlas-cookie-doporucene Ukládá stav souhlasu pro SmartSupp chat.
souhlas-cookie-analyticke Ukládá stav souhlasu pro Google Analytics.
PHPSESSID Ukládá stav uživatele v zákaznickém účtu.

Abychom mohli stránky vylepšovat, analyzujeme jejich návštěvnost prostřednictvím Google Analytics.

Název Popis
_ga Registruje jedinečné identifikační číslo, které se používá pro generování statistických dat o tom, jak uživatel webovou stránku využívá (vyprší po 2 letech).
_gid Registruje jedinečné identifikační číslo, které se používá pro generování statistických dat o tom, jak uživatel webovou stránku využívá (vyprší po 24 hodinách).
Souhlasím Chci vědět víc

Pojďme to změnit! Online registrace je snadná a rychlá. Klikněte na Registrovat online a vyplňte do registračního formuláře své jméno a příjmení, datum narození, trvalé bydliště a emailovou adresu a klikněte na "Pokračovat".

Z důvodu zvýšení bezpečnosti Vám po potvrzení zadaných údajů zašleme na email odkaz pro první přihlášení do Vašeho nově vytvořeného zákaznického účtu. Gratulujeme, nyní již máte zákaznický účet a můžete pokračovat přidáním odběrných míst.

Výborně! V zákaznickém účtu si pomocí jednoduchého online formuláře přidejte odběrná místa elektřiny a plynu a my Vám následně odešleme poštou smlouvy k podpisu. Součástí zásilky je předplacená odpovědní obálka, kterou nám jedno podepsané vyhotovení smlouvy pošlete zpět.

Po doručení Vámi podepsané smlouvy za Vás vše potřebné rádi vyřídíme, a to včetně podání výpovědi stávajícímu dodavateli. Průběh změny dodavatele můžete sledovat ve Vašem zákaznickém účtu.

Na čase ani místě nezáleží, Váš zákaznický účet je tu pro vás 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
V nastavení odběrných míst a vyberte odběrné místo, kterého se změna týká. Následně si jednoduše změňte výši zálohy tak, aby odpovídala Vaší aktuální spotřebě.

TIP! Na stejném místě si můžete změnit také číslo účtu pro zasílání přeplatků nebo způsob platby záloh.
Na čase ani místě nezáleží, Váš zákaznický účet je tu pro vás 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
V Nastavení zákaznického účtu (ozubená kolečka vpravo nahoře) si můžete změnit své telefonní číslo, email, adresu trvalého bydliště i Vaše přihlašovací údaje.

Pojďme to změnit! Online registrace je snadná a rychlá. Klikněte na Registrovat online a vyplňte do registračního formuláře své jméno a příjmení, datum narození, trvalé bydliště a emailovou adresu a klikněte na "Pokračovat".

Z důvodu zvýšení bezpečnosti Vám po potvrzení zadaných údajů zašleme na email odkaz pro první přihlášení do Vašeho nově vytvořeného zákaznického účtu. Gratulujeme, nyní již máte zákaznický účet a můžete pokračovat přidáním odběrných míst.

Výborně! V zákaznickém účtu si pomocí jednoduchého online formuláře přidejte odběrná místa elektřiny a plynu a my Vám následně odešleme poštou smlouvy k podpisu. Součástí zásilky je předplacená odpovědní obálka, kterou nám jedno podepsané vyhotovení smlouvy pošlete zpět. K vyřízení připojení potřebujeme doložit kopii revizní zprávy, kterou můžete poslat elektronicky nebo poštou spolu s podepsanou smlouvou. Po doručení Vámi podepsané smlouvy a revizní zprávy za Vás vše potřebné rádi vyřídíme.

Jak dlouho to trvá? Pokud máme všechny podklady, vyřídíme připojení zpravidla do 10 dnů.

TIP! Nemáte ještě uzavřenou smlouvu o připojení s distributorem? Řekněte nám o tom a my ji za Vás rádi vyřídíme.

Kontaktujte nás a řekněte nám, jaký byl důvod demontáže, ať Vám můžeme s připojením pomoci. Zákazníkům, kterým bylo měřidlo demontováno z důvodu neplacení u předchozích dodavatelů energií, bohužel vyhovět nemůžeme.

Je to jednoduché. Pošlete nám žádost o změnu zákazníka podepsanou prodávajícím i kupujícím a my za Vás vše vyřídíme.


Jak dlouho změna zákazníka potrvá? Pokud máme všechny podklady, potrvá změna většinou týden od uzavření smlouvy.

Nemám zákaznický účet! Klikněte na Registrovat online a vyplňte své jméno a příjmení, datum narození, trvalé bydliště a emailovou adresu.

Po potvrzení zadaných údajů Vám na emailovou adresu zašleme odkaz pro přihlášení do Vašeho nově vytvořeného zákaznického účtu.

Mám zákaznický účet! V zákaznickém účtu si pomocí jednoduchého online formuláře přidejte odběrná místa elektřiny a plynu a my Vám následně odešleme poštou smlouvy k podpisu. Společně s podepsanou smlouvou nám zašlete doklad o užívání nemovitosti (např. výpis z katastru nemovitostí, nájemní smlouva apod.) a předávací protokol podepsaný prodávajícím i kupujícím, vše ostatní za Vás vyřídíme.

Jak dlouho změna zákazníka potrvá? Pokud máme všechny podklady, potrvá změna většinou 30 dnů od uzavření smlouvy.

Je to jednoduché. Pošlete nám žádost o změnu zákazníka podepsanou prodávajícím i kupujícím a my za Vás vše vyřešíme.

Jak dlouho změna zákazníka potrvá? Pokud máme všechny podklady, potrvá změna většinou týden od uzavření smlouvy.

Sdělte nám emailem na info@fonergy.cz, že nemovitost prodáváte a prodej nemovitosti doložte např. kupní smlouvou nebo výpisem z katastru nemovitostí.

Jak dlouho ukončení smlouvy potrvá? Zpravidla 15 pracovních dnů od doručení všech pokladů.

Změnou dodavatele nedojde k přerušení dodávky elektřiny nebo plynu, stejně tak jako nebude měněn elektroměr nebo plynoměr. Vyúčtování spotřeby bude nadále probíhat v termínu, na který jste zvyklí.

Pokud by jakýkoli dodavatel pozbyl oprávnění nebo možnost dodávat elektřinu či plyn, anebo dodávku ukončil, budete automaticky bez jakéhokoli přerušení dodávky přepojeni k "dodavateli poslední instance". Tím je v současné době vždy dominantní dodavatel v rámci daného distribučního území.

Stačí s námi uzavřít smlouvu, jejíž součástí je plná moc ke všem úkonům spojeným se změnou dodavatele, vše potřebné za Vás zcela zdarma vyřídíme. Nejjednodušší způsob je zaregistrovat se online.
Výpovědní lhůta u smluv na dobu neurčitou je zpravidla tříměsíční. V této lhůtě vyřídíme všechno potřebné ke změně dodavatele. V případě smluv na dobu určitou Vám pohlídáme termín ukončení smlouvy. V určitých případech je možné změnu provést i rychleji, například při zvýšení ceny stávajícího dodavatele nebo při změně obchodních podmínek.

Změna dodavatele je ze zákona bezplatná. Doporučujeme zákazníkům, aby byli ostražití před podomními prodejci, kteří slibují odpuštění poplatků za změnu dodavatele, které ve skutečnosti neexistují. Zákazník má právo měnit dodavatele kdykoli při dodržení příslušných výpovědních lhůt.

Přechodem k FONERGY se Vám sníží cena dodávané komodity v porovnání se stávajícím dodavatelem, zrychlí a zjednoduší se komunikace. Roční vyúčtování obdržíte ve stejnou dobu jako doposud, toto je určováno příslušným distributorem a změna dodavatele tak nemá na termín vyúčtování vliv.

Zákazníkům, kteří si nastaví zasílání dokladů elektronicky a platbu faktur příkazem k úhradě,  přidělujeme typ smlouvy PREMIUM bez měsíčních poplatků. V případě, že si zákazník nastaví zasílání dokladů poštou nebo platbu faktur složenkou, bude mu přidělen typ smlouvy STANDARD. Měsíční poplatek 20 Kč zohledňuje vyšší náklady spojené s přípravou a rozesíláním dokladů.

Jedná se o fixní část ceny za dodávku elektřiny či plynu. Jde o poplatek za činnost spojenou s administrací zákazníka, tj. zejména za korespondenci, telefonní poplatky, bankovní poplatky apod. U naší společnosti se vztahuje pouze ke smlouvě STANDARD.
Všechny smlouvy o sdružených dodávkách elektřiny a plynu jsou uzavírány na dobu neurčitou. Zákazník je může kdykoli vypovědět s 3 měsíční výpovědní lhůtou. V případě nesouhlasu se zvýšením ceny dodávky či změnou smluvních podmínek může zákazník odstoupit od smlouvy v zákonem stanovených lhůtách.

Změnu jakýchkoli údajů obsažených ve smlouvě můžete provést prostřednictvím svého zákaznického účtu. S přihlášením do zákaznického účtu Vám rádi poradíme na emailové adrese info@fonergy.cz nebo telefonicky na zákaznické lince 800 100 303. Údaje ve smlouvě můžete změnit také prostřednictvím formuláře Žádost o změnu smluvních údajů zákazníka, který najdete v sekci Dokumenty.

Přidat odběrné místo elektřiny nebo plynu můžete jednoduše prostřednictvím svého zákaznického účtu. Po vyplnění registrace Vám zašleme novou smlouvu, jejíž součástí je i plná moc ke všem úkonům spojeným se změnou dodavatele elektřiny nebo plynu.
Cena dodávky se odvíjí od cen komodit na evropských trzích. U naší společnosti se cena elektřiny a plynu stanoví zpravidla jednou ročně k 1. lednu, není to však podmínkou. 
Cena se vždy skládá z části za "distribuci“ určenou Energetickým regulačním úřadem a z části za „dodávku“, jež si sám stanovuje každý dodavatel. Regulovanou částí ceny elektřiny je platba za odebranou elektřinu, stálý plat za příkon dle hodnoty jističe před elektroměrem, platba za systémové služby, podpora obnovitelných zdrojů energie a kombinované výroby elektřiny a tepla a platba za činnost operátora trhu. Regulovanou částí ceny plynu je platba za odebraný plyn, za přepravu, dopravu a uskladnění plynu, stálý plat za přistavenou kapacitu a rovněž platba za činnost operátora trhu.
Každému zákazníkovi je při registraci vytvořen „Zákaznický účet“, v němž může kdykoliv kontrolovat své platby, vytisknout kterýkoliv vystavený doklad, ověřit správnost svých identifikačních údajů, může také kdykoliv přidat další odběrné místo elektřiny a plynu, stejně jako zobrazit počet jím doporučených nových zákazníků. 
Distributor je územně příslušný provozovatel distribuční soustavy, jemuž patří měřící zařízení, elektrické vedení apod. Distributor je v dané lokalitě pouze jeden a není tak možné jej změnit. Naproti tomu dodavatelem je obchodník s elektřinou a (nebo) plynem, který dodává elektřinu či plyn konečnému zákazníkovi a kterému zákazník platí zálohy za dodávku této komodity. Zákazník si může svobodně a zdarma zvolit jakéhokoli dodavatele.
Kontaktujte nás co nejdříve na adrese info@fonergy.cz . Naši pracovníci Vám sdělí, jaký bude další postup k zdárnému vyřešení Vašeho dotazu.
Zálohy je možné platit příkazem k úhradě, inkasem, složenkou a prostřednictvím SIPO. Při platbách SIPO je třeba vzít v úvahu, že přiřazení platby SIPO může trvat až tři pracovní dny.
Případné nedoplatky z vyúčtování je možné platit složenkou nebo příkazem k úhradě.
Distribuční sazby jsou zákazníkům přidělovány na základě charakteru jejich odběru. Pro získání konkrétní distribuční sazby je potřeba splňovat stanovené podmínky.
Poruchu je potřeba hlásit příslušnému provozovateli distribuční soustavy, a to bez ohledu na to, od kterého dodavatele elektřinu či plyn odebíráte. Telefonní čísla pro nahlášení poruchy naleznete v sekci kontakty i na stránkách jednotlivých distributorů.
Platnost vysokého a nízkého tarifu, neboli časy spínání HDO (hromadné dálkové ovládání) je možné zjistit na webových stránkách nebo telefonicky u provozovatele distribuční soustavy.
1 m3 neboli „kubík“ odpovídá orientační hodnotě 10,62 kWh. Přesná hodnota je pak stanovena dle konkrétního distribučního území.
Případné spory týkající se dodávky elektřiny a plynu a souvisejících služeb nebo jejich vyúčtování se řídí platnými právními předpisy a v souladu s příslušnými ustanoveními smlouvy o sdružených službách dodávky elektřiny nebo plynu uzavřené mezi zákazníkem a dodavatelem. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Energetický regulační úřad.

Energetický regulační úřad
Masarykovo náměstí 5, 586 01 Jihlava
Tel.: +420 564 578 666
www: http://www.eru.cz
e-mail: podatelna@eru.cz

Spočítejte si Vaši úsporu

kWh

Výsledek Vašeho srovnání

S NÁMI ROČNĚ UŠETŘÍTE:
OPTIMÁLNÍ MĚSÍČNÍ ZÁLOHA:
kWh

Výsledek Vašeho srovnání

S NÁMI ROČNĚ UŠETŘÍTE:
OPTIMÁLNÍ MĚSÍČNÍ ZÁLOHA:
Bez poplatků pro všechny s elektronickou komunikací a platbou převodem.