O nás
Elektřina a plyn v celé ČR
Jsme dodavatel elektřiny a plynu na území celé ČR. „Našim zákazníkům přinášíme dlouhodobě kvalitní služby za skvělou cenu. Víme totiž, že akční nabídky obvykle znamenají krátkodobé zvýhodnění s řadou podmínek.“
Žádné skryté poplatky
Naši zákazníci jsou pro nás na prvním místě, proto uzavíráme smlouvy na dobu neurčitou bez skrytých poplatků a sankcí. Zakládáme si na osobním přístupu a perfektním zákaznickém servisu.
Férový přístup
Podomní prodej ani obvolávání zákazníků od nás nečekejte, ostatně jako první jsme podepsali etický kodex. Věříme, že pozitivní zkušenost je tou nejlepší referencí.
Dopřejte si i Vy levnější energii bez závazků.
Pomáháme a podporujeme

Jsme stříbrná TOP Odpovědná malá firma 2017
- 23/10/2017
- Pomáháme
Nezávislá porota pro odpovědné podnikání Byznys pro společnost zveřejnila výsledky 14. ročníku ocenění TOP Odpovědná firma 2017. Společnost FONERGY získala stříbrný certifikát za společensky odpovědný přístup k podnikání. Velmi si vážíme toho, že odborná porota ocenila náš férový přístup k zákazníkům, snahu vytvářet kvalitní pracovní místa i tam, kde to ještě není úplně zvykem, respekt k životnímu prostředí i společensky prospěšné aktivity, na kterých se dlouhodobě podílíme.

Ples dětí v Kunovicích 2017
- 21/03/2017
- Podporujeme
Na konci března se každoročně těšíme na ples dětí v Kunovicích. I letos jsme malým školáčkům věnovali spoustu krásných cen do tomboly. Kromě hraček a ostatních cen děti jistě potěšil kouzelník Jirka Hadaš se svou Maxparádou, vystoupení dětí z tanečního oboru ZUŠ, aerobicu a tanečního klubu ROKASO. Sobotní odpoledne pak zaručeně zpestřila i přehlídka zajímavých pokrývek hlav, které tvořily a prezentovaly rodiny školáčků.

Monitor dechu pro uherskohradišťskou nemocnici
- 21/03/2017
- Pomáháme

Sbírka hraček pro Charitu
- 21/12/2016
- Pomáháme
Sbírka se konala v období od 5. 12. do 16. 12. 2016 v prostorách naší zákaznické kanceláře a setkala se s velkým zájmem veřejnosti. Během sbírky se podařilo naplnit téměř deset velkých pytlů novými i použitými hračkami, navíc jsme se za naši společnost rozhodli věnovat ukrajinským dětem multifunkční herní stůl, na kterém si děti můžou zahrát např. oblíbený fotbálek nebo klasický ping pong...
Odpovědný zaměstnavatel
Věříme, že zaměstnanci jsou největším aktivem firmy, a proto se snažíme být férovým a odpovědným zaměstnavatelem. Z tohoto důvodu zaměstnáváme i osoby dlouhodobě znevýhodněné na trhu práce (absolventy, matky s malými dětmi, důchodce) a všem se snažíme pracovní činnost zpříjemnit i níže uvedenými benefity.
- zvýhodněnou cenou dodávky elektřiny a plynu pro širokou rodinu
- příspěvkem na penzijní připojištění a životní pojištění
- pořádáním společenských akcí
- předplatným na kulturní akce
- příspěvkem na sportovní vyžití
- relaxační místností v prostorách firmy
Férové vztahy se zákazníky
Jsme si vědomi, že bez našich zákazníků bychom mohli jen obtížně uskutečnit kteroukoli z výše uvedených aktivit, proto se snažíme našim zákazníkům vycházet vstříc, naslouchat a dle jejich přání se dále zdokonalovat. I z toho důvodu uzavíráme smlouvy na dobu neurčitou, které umožňují kdykoli a bez sankcí změnit dodavatele.
Naše obchodní podmínky jsou nezávislým srovnávacím portálem CenyEnergie.cz hodnoceny jako výborné, když stejného nejvyššího hodnocení dosáhly pouze dvě další společnosti na trhu. Za zákaznický servis jsme ve stejném průzkumu dosáhli na 100% hodnocení.
Etický kodex obchodníka
Na začátku roku 2017 jsme se jako první dodavatel energií přihlásili k aktualizovanému Etickému kodexu obchodníka, který byl vydán Energetickým regulačním úřadem. Přistoupením k aktualizovanému kodexu se mimo jiné zavazujeme uvádět dobu trvání smlouvy na všechna vyúčtování.
Již v roce 2012 jsme se přihlásili k původnímu Etickému kodexu obchodníka a zavázali jsme se k dodržování například následujících pravidel:
- poskytovat zákazníkovi své služby kvalifikovaně, poctivě, profesionálně a přihlížet v nejvyšší možné míře k nejlepším zájmům zákazníka
- brát ohled na nedostatek obchodních zkušeností zákazníka a nezneužít důvěry zákazníka, jeho věku, nemoci, neporozumění či neznalosti problematiky dodávky elektřiny či plynu a souvisejících služeb
- neobtěžovat zákazníka při nabízení svých služeb, a jednat se zákazníkem zdvořile, vstřícně a nečinit na něho nátlak
- Plné znění aktualizovaného etického kodexu