Pojďme to změnit! Online registrace je snadná a rychlá. Klikněte na Registrovat online a vyplňte do registračního formuláře své jméno a příjmení, datum narození, trvalé bydliště a emailovou adresu a klikněte na "Pokračovat".
Z důvodu zvýšení bezpečnosti Vám po potvrzení zadaných údajů zašleme na email odkaz pro první přihlášení do Vašeho nově vytvořeného zákaznického účtu. Gratulujeme, nyní již máte zákaznický účet a můžete pokračovat přidáním odběrných míst.
Výborně! V zákaznickém účtu si pomocí jednoduchého online formuláře přidejte odběrná místa elektřiny a plynu a my Vám následně odešleme poštou smlouvy k podpisu. Součástí zásilky je předplacená odpovědní obálka, kterou nám jedno podepsané vyhotovení smlouvy pošlete zpět.
Po doručení Vámi podepsané smlouvy za Vás vše potřebné rádi vyřídíme, a to včetně podání výpovědi stávajícímu dodavateli. Průběh změny dodavatele můžete sledovat ve Vašem zákaznickém účtu.
V nastavení odběrných míst a vyberte odběrné místo, kterého se změna týká. Následně si jednoduše změňte výši zálohy tak, aby odpovídala Vaší aktuální spotřebě.
TIP! Na stejném místě si můžete změnit také číslo účtu pro zasílání přeplatků nebo způsob platby záloh.
V Nastavení zákaznického účtu (ozubená kolečka vpravo nahoře) si můžete změnit své telefonní číslo, email, adresu trvalého bydliště i Vaše přihlašovací údaje.
Výborně! V zákaznickém účtu si pomocí jednoduchého online formuláře přidejte odběrná místa elektřiny a plynu a my Vám následně odešleme poštou smlouvy k podpisu. Součástí zásilky je předplacená odpovědní obálka, kterou nám jedno podepsané vyhotovení smlouvy pošlete zpět. K vyřízení připojení potřebujeme doložit kopii revizní zprávy, kterou můžete poslat elektronicky nebo poštou spolu s podepsanou smlouvou. Po doručení Vámi podepsané smlouvy a revizní zprávy za Vás vše potřebné rádi vyřídíme.
Jak dlouho to trvá? Pokud máme všechny podklady, vyřídíme připojení zpravidla do 10 dnů.
TIP! Nemáte ještě uzavřenou smlouvu o připojení s distributorem? Řekněte nám o tom a my ji za Vás rádi vyřídíme.
Pojďme to změnit! Online registrace je snadná a rychlá. Klikněte na Registrovat online a vyplňte do registračního formuláře své jméno a příjmení, datum narození, trvalé bydliště a emailovou adresu a klikněte na "Pokračovat".
Z důvodu zvýšení bezpečnosti Vám po potvrzení zadaných údajů zašleme na email odkaz pro první přihlášení do Vašeho nově vytvořeného zákaznického účtu. Gratulujeme, nyní již máte zákaznický účet a můžete pokračovat přidáním odběrných míst.
Po potvrzení zadaných údajů Vám na emailovou adresu zašleme odkaz pro přihlášení do Vašeho nově vytvořeného zákaznického účtu.
Mám zákaznický účet! V zákaznickém účtu si pomocí jednoduchého online formuláře přidejte odběrná místa elektřiny a plynu a my Vám následně odešleme poštou smlouvy k podpisu. Společně s podepsanou smlouvou nám zašlete doklad o užívání nemovitosti (např. výpis z katastru nemovitostí, nájemní smlouva apod.) a předávací protokol podepsaný prodávajícím i kupujícím, vše ostatní za Vás vyřídíme.
Jak dlouho změna zákazníka potrvá? Pokud máme všechny podklady, potrvá změna většinou 30 dnů od uzavření smlouvy.
Je to jednoduché. Domluvte se s novým majitelem nemovitosti, aby se zaregistroval online a přiložil předávací protokol elektřiny neboplynu , ve kterém najdeme stavy měřidel. My za Vás vše vyřešíme.
Jak dlouho změna zákazníka potrvá? Pokud máme všechny podklady, potrvá změna většinou týden od uzavření smlouvy.
Jak dlouho ukončení smlouvy potrvá? Zpravidla 15 pracovních dnů od doručení všech pokladů.
Při změně dodavatele nedochází k přerušení dodávky elektřiny ani plynu, stejně tak se nemění elektroměr ani plynoměr.
Pokud by jakýkoli dodavatel pozbyl oprávnění nebo možnost dodávat elektřinu či plyn, anebo dodávku ukončil, budete automaticky bez jakéhokoli přerušení dodávky přepojeni k "dodavateli poslední instance". Tím je v současné době vždy dominantní dodavatel v rámci daného distribučního území.
Měřidla jsou majetkem distributora a ten se při změně dodavatele nemění. Proto bude vyúčtování spotřeby i nadále probíhat v termínu, na který jste zvyklí. Termín odečtu najdete i ve svém zákaznickém účtu v přehledu odběrných míst.
Výpovědní lhůta u smluv na dobu neurčitou je zpravidla 3 měsíce. V této lhůtě vyřídíme všechno potřebné ke změně dodavatele. U smluv na dobu určitou Vám pohlídáme termín ukončení smlouvy.
V určitých případech je možné změnu provést rychleji, například při zvýšení ceny stávajícího dodavatele nebo při změně obchodních podmínek.
Změna dodavatele je ze zákona bezplatná. Každý zákazník má právo měnit dodavatele kdykoli při dodržení výpovědních lhůt v rámci aktuálně platné smlouvy se stávajícím dodavatelem.
Se zákazníky, kteří si nastaví zasílání dokladů elektronicky a platbu faktur příkazem k úhradě, uzavíráme smlouvu PREMIUM bez měsíčních poplatků.
Pro zasílání dokladů poštou nebo platbu faktur složenkou máme smlouvu STANDARD, kde měsíční poplatek 20 Kč zohledňuje vyšší náklady spojené s zpracováním a rozesíláním dokladů.
Změnu údajů můžete snadno a rychle provést prostřednictvím svého zákaznického účtu. Údaje ve smlouvě můžete změnit také prostřednictvím formuláře Žádost o změnu smluvních údajů zákazníka.
Cena se vždy skládá z regulované části za "distribuci“ určenou Energetickým regulačním úřadem a z neregulované části za „dodávku“, kterou si stanovuje každý dodavatel.
Regulovanou částí ceny elektřiny je platba za odebranou elektřinu, stálý plat za příkon dle hodnoty jističe před elektroměrem, platba za systémové služby, podpora obnovitelných zdrojů energie a tepla a platba za činnost operátora trhu.
Regulovanou částí ceny plynu je platba za odebraný plyn, za přepravu, dopravu a uskladnění plynu, stálý plat za přistavenou kapacitu a rovněž platba za činnost operátora trhu.
Každému zákazníkovi je při registraci vytvořen online zákaznický účet, ve kterém může kdykoli přidat odběrné místo elektřiny a plynu.
Po přidání odběrného místa a zahájení dodávky najdete ve svém účtu vždy přehledně znázorněné důležité informace, platby a vystavené faktury. Kdykoli můžete ověřit správnost svých osobních i kontaktních údajů, zadat odečet měřidla nebo požadavek na změnu smluvních údajů.
Mnoho dalších užitečných funkcí zákaznického účtu pro vás připravujeme.
V rámci přihlašovací tabulky na stránce "Můj účet" klikněte na "Neznám přihlašovací údaje". Uveďte emailovou adresu, kterou jste použili v rámci registrace a my Vám následně zašleme email s uživatelským jménem a odkazem pro nastavení nového hesla.
Dodavatelem je obchodník s elektřinou a (nebo) plynem, který dodává elektřinu či plyn koncovému zákazníkovi a kterému zákazník platí zálohy za dodávku této komodity. Zákazník si může svobodně a zdarma zvolit jakéhokoli dodavatele, který má licenci na obchod s elektřinou a plynem na území ČR.
Zálohy je možné platit příkazem k úhradě, inkasem, složenkou a prostřednictvím SIPO.
Případné nedoplatky z vyúčtování je možné platit příkazem k úhradě nebo složenkou. Vrácení přeplatků složenkou je možné jen u smlouvy STANDARD, jejíž součástí je měsíční poplatek za odběrné místo ve výši 20 Kč.
Po akceptaci žádostí Vám pošleme email se skutečným termínem zahájení dodávky a také platební kalendář s rozpisem plateb a ostatními informacemi pro platbu záloh.
Energetický regulační úřad
Masarykovo náměstí 5, 586 01 Jihlava
Tel.: +420 564 578 666
www: http://www.eru.cz
e-mail: podatelna@eru.cz